Op naar Tenerife

19 oktober 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

We zijn hier nu een week ik Lissabon.We hebben heel veel gedaan en beleefd.Zo zijn Erik en Karin bij ons langs geweest.Zij zijn ook medevertrekkers en liggen met hun boot in Seixal.Ze brachten Pasteis de Nata met hun mee,een heerlijk gebakje met een soort van room erin.Krokant en niet heel zoet.We hebben het een paar keer gehad bij de koffie maar die hun mee brachten waren toch echt het lekkerst.We zijn de hele week met de kinderen op pad geweest naar een kinder museum vol met techniek en speelruimtes,heel intressant en de kideren vonden het super.Zo zijn we ook naar de dierentuin geweest met een dolfijnen show en Jitze vond het geweldig,Brecht zag meer naar mensen.Is natuurlijk ook heel leuk!!we mochten er gratis in want we kregen vrijkaartjes van een mevrouw.Helemaal super.

Achter ons ligt een grote catamatan,daar woont een leuk gezin met 2 kinderen van 10 en 12.Ze komen uit Amerika en hebben me wat op weg geholpen met eventueel thuis onderwijs.Zij is lerares en het was fijn om wat informatie te krijgen.Ze vonden het heel leuk omdat Jitze alles na praat in het engels.Als onze vertrekker weg gaat zegt hij I'll be back waarop Jitze dan reageert I'll be back,Het lijkt net of je in een film van de terminator bent beland.

Zondag lijkt het weer voor een dag of 5 gunstig te zijn en wagen we het om naar Tenerife te zeilen.Het is zo 740 zm en hopen het in 6 dagen te kunnen bezeilen.Nu druk met de laatste boodschappen en het regent hier de hele dag!!Heerlijk naar de bioscoop met de kids zometeen.Want de playmobil movie afgelopen week was een groot succes.

1. John van hoorn:
    19 oktober 2019
    Een goede reis naar Tenerife toegewenst en met mooi weer. 👍
  2. Akky:
    19 oktober 2019
    Jeetje wat weer een mooi verhaal, en straks op weg naar Tenerife! Ik wens jullie een hele goeie reis! Ik denk aan jullie, dikke tût!
  3. Lieke Huitema:
    19 oktober 2019
    Goede reis! Hopelijk zit het weer wat mee!
  4. Jan en Tine:
    19 oktober 2019
    Een hele goede en fijne reis toegewenst !!
  5. Annemieke Duipmans:
    19 oktober 2019
    Bedankt voor weer een leuk verhaal. Altijd leuk om te lezen. Behouden vaart naar Tenerife!
  6. Opa en Oma den Hollander:
    20 oktober 2019
    Goede Vaart
    Kusjes voor de Kids
  7. Hanny en Sikke:
    28 oktober 2019
    GefelicuteerdCarmen met je verjaardag! Een bijzondere verjaardag oo weg naar Tenerife.
    Goede reis verder en lieve groetjes van Hanny en Sikke