Drumi wasmachine

2 april 2019 - Makkum, Nederland

De wasmachine is binnen! Yes!!Wat een spanning en sensatie.De vertrek dag kwam steeds dichterbij en nog geen wasmachine,ik elke keer mail contact en begon steeds meer te twijfelen of het allemaal wel goed kwam. De bezorg service deer er nog een schepje boven op om te vertellen dat zaterdag de wasmachine werd geleverd en dat hij in een depot in joure was en toen keek ik nog een keer en was hij onderweg naar Engeland.Balen dus, maandag bellen en toen ja hoor, ze waren in de war en hij werd maandag bezorgd. Ik weer blij en dol enthausiast wachten op het pakketje.

De was draaien gaat prima. +-60 Gr water erin,Wasmiddel +Dettol wasmiddel en dan voor de hoofdwas 6 liter water en dan 100 x voetpendaal op en neer trappen.Daarna naspoelen met 6 liter koud water zo 50 x trappen en daarna centrifugeren ook zo 50 x trappen.

Er kan ongeveer per keer :
1 spijkerbroek
1 een persoons dekbed
1 onderlaken
6 handoeken
25 paar sokken
15 paar onderbroeken
3 grote t shirts

Voor ons op de boot een prachtige,energie zuinige oplossing en ook nog eens een goed work out!

1. Lenie:
    2 april 2019
    Prachtig ! Goede workout haha
  2. Annette de Man Nieuwland:
    29 april 2019
    Hoi Familien Huitema,
    Jullie zijn al begonnen met DE reis en wij zitten nog volop in de voorbereiding. Hoe bevalt de Drumi aan boord? Ben heel benieuwd naar je ervaringen en tips. Groetjes Annette