Viva la Spanje

4 september 2019

na Camarinas zijn we verder gevaren naar Muros.Daar hebben we zo 5 dagen gelegen.Mooie rustige ankerbaai met veel mogelijkheden.

Zaterdag was Jitze jarig.Hij werd 4 jaar,wat een mijlpijl.Hij wou aarbeienkwark taart met slagroom.Savond om half 9 kwamen we op de anderplek aan en snel de kids op bed en ik nog maar even een taart maken.De boot versieren en de cadeaus klaarleggen.Jitze vond het geweldig!!hij heeft van pake en beppe en opa en oma ook een prachtig cadeau gekregen.Cars lego,hij kan er uren mee spelen.Alex,Kate en de kids kwamen ook nog even langs en hadden speciaal gefeliciteerd geoefend.Hartstikke leuk!!Hij is dolblij met zijn frisbee en de ananas was gelijk al weer op.

De dagen vlogen om,boodschappen doen,wassen,diesel beetje bij beetje bijvullen.We wachten op tenerifr daar schijnt t 90 cnt de liter te zijn en hier toch al gauw 1.40.We zijn een paar keer naar t strand geweest en kwamen in gesprek met een visser.Die was druk bezig Kokkels en Venusschelpen te zoeken.Nou dat komt goed uit,Jitze en mama zijn daar heel goed in.Toen riep de visser naar Jitze om te komen met zn emmertje en kreeg allemaal garnalen.Wij dol enthausiast,hebben we de hele middag met zn 4en garnalen gevongen.Aan de eind van de dag hadden we een emmer vol.Gekookt en deelde we de helft met de boot Hope.

Vandaag zijn we vertrokken naar een andere Ria,O porto waar we voor anker liggen.Morgen beginnen we weer met school en zitten er over na te denken na veel gesprekken met mensen over thuisonderwijs.Om ons aan te melden voor een Amerikaans les programma,waarbij als we in een Amerikaans land komen de kinderen ook mee naar school te sturen.Als we langer ergens liggen.En het zou nartuurlijk ook goed zijn voor de kinderen om te wennen aan een klaslokaal.Zaterdag vertrekken we naar Baiona waar Hope op ons ligt te wachten.Cies eiland laten we voor wat het is want er waren niet genoeg plekken voor een permit.

1. Lenie:
    4 september 2019
    Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat 🤗 Een prima idee met die Amerikaanse les. Een goede reis zaterdag 😘
  2. Astrid:
    5 september 2019
    Jullie zijn goed bezig. En de kids ontbreekt er aan niks.wat zien en beleven ze veel .X opa en oma.
  3. Akky:
    5 september 2019
    Wat weer een mooi verhaal, en jullie zijn goed bezig hoor! Trots!!!
  4. Jan en Tine:
    5 september 2019
    Nog van harte gefeliciteerd met Jitze zijn verjaardag en wat leuk dat jullie dat zo konden vieren. Groetjes Jan en Tine.
  5. Lisa:
    5 september 2019
    Wat leuk om te lezen Carmen! En wat een prachtig filmpje met de dolfijnen!! Groetjes Lisa Huitema