Ijmuiden

19 april 2019 - Ijmuiden, Nederland

Gisteren rond een uur of 12 zijn we vertrokken vanuit Texel in de hoop dat we Lowestoft zouden bereiken.Maar echter na zo 50 zeemijlen op zee begonnen de kinderen over te geven.Na alle drukte die daar bij komt en het heen en weergerren in de boot begon ik rond een uur of 1800 ook misselijk te worden en ja hoor toen was het bij mij ook mis.Toen hebben we maar besloten om naar Ijmuiden te zeilen en daar te verblijven.We kwamen weer dichter bij de kustlijn en we werden weer wat fitter en de kids sliepen weer lekker.

We kwamen rond een uur of 2 aan in de haven van Ijmuiden,wat een drukte met het vracht verkeer.Het gaat dag en nacht door en wat zijn die container schepen dan gigantisch en snel.De kids werden wakker toen we aanmeerden en hebben we nog gezellig even thee gesronken en fruit gegeten en Jitze was boos op de stomme hobbel golven want daar moest hij van spuien.Om een uur of 3 lagen we dan toch echt met zn allen in een bed na 14 uur varen.

Hello goodmorning half 8 waren de kinderen alweer wakker,zo blij en willen alweer naar een speeltuin.Wij moe en brak maar goed.Rond een uur of 1 na al die bergen was,gingen we inchecken en op naar het strand.Prachtig weer,ijsjes eten en de kids lekker spelen.Net of er niks gebeurd was.

Morgen weer een nieuwe dag op het strand.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Astrid:
    20 april 2019
    Jammer dat het niet gelukt is.De volgende keer beter.Het belangrijkste is.... blijf genieten.
  2. Akky:
    20 april 2019
    Nou dat dus even niet leuk, maar rustig aan en kijken wat de volgende stap is!
  3. Hanny en Sikke:
    20 april 2019
    Geniet van het mooie weer. Fijn Paasdagen. Je ouders zijn hier, heel gezellig.
  4. Jan en Tine:
    Fijne Paasdagen!!