Camarinas

29 augustus 2019 - Camariñas, Spanje

Dinsdag zijn we vertrokken vanuit Coruna naar Camarinas.We zijn rond een uur of 12 vertrokken en kwamen savonds rond een uur of half 11 aan.Het eten koken onderweg ging goed,rijst met verse groenten en een gebakken ei.Het afgieten ging wat minder onder het geschommel,maar Klaas vond het al heel wat dat het me allemaal lukte.

We kwamen aan in het donker en konden de omgeving niet goed zien.De volgende ochtend wakker worden was heerlijk!!!rust en het water was kalm,we liggen een beetje in een baai met allemaal bos om ons heen..Prachtig!!ik vind het genieten,want een bos vind ik prachtig.Zou zo in een bos willen wonen.Dus volgens Klaas blijven we hier dan maar liggen.

We zijn naar het strand geweest,hebben boodschappen gedaan en vandaag hadden we een bbq samen met de boot Hope.Wat een gezelligheid.De kinderen speelde heerlijk in de boot en wij hadden een zwembad voor ze neergezet op het dek.Samen hadden we heerlijke hapjes gemaakt,Paprika hummus,labne,aardappelsalade,pasta met tonijn salade en gevulde eieren.Die vond iedereen lekker!!

We blijven hier nog tot en met zaterdag en hebben samen met Alex en Kate een nieuw anker plekje op t oog.Jitze's verjaardag vieren we zondag i.v.m het weer want zoals het nu staat is het na zaterdag geen mooi weer,qua wind.Ook zitten er over na te denken om een permit te regelen voor Cies island.Een natuur reservaat wat volgens ons de moeite waard is om te zien.